محدودیت های جدید برای خرید ملک در ترکیه

محدودیت‌های جدید برای خریداران ملک در ترکیه

محدودیت های جدید برای خرید ملک در ترکیه

در این مقاله سعی در معرفی محدودیت های خرید ملک در ترکیه داریم. این محدودیت ها مربوط به آخرین قوانین سال جاری (2022) است.

قبل از تاریخ ۲۶ آپریل سال ۲۰۲۲ افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و خرید ملک در کشور ترکیه را داشتند و می‌خواستند با خرید ملک اقامت ترکیه را اخذ کنند؛ بدون هیچ محدودیتی می‌توانستند ملک خود را خریداری  و اقامت‌شان را دریافت کنند.

اما از این تاریخ به بعد دولت ترکیه قانونی را تصویب کرد که طبق آن کسانی که قصد خرید ملک در کشور ترکیه دارند و می‌خواهند به واسطه آن اقامت ترکیه را دریافت کنند در شهرهای بزرگ باید ارزش ملک آنها حداقل ۷۵ هزار دلار و در شهرهای کوچک ۵۰ هزار دلار باشد.

این قانون به این معنی است که حداقل میزان سرمایه‌گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک در ترکیه برای دریافت اقامت در سال 2022 (75,000 دلار) است که طبق قانون کشور ترکیه شما با تمدید 5 ساله آن و رعایت برخی نکات می‌توانید برای شهروندی و اخذ پاسپورت خودتان؛ همسر و فرزندان زیر 18 سالتان اقدام کنید .

اگر شما ملکی که خریداری کرده‌اید ارزش 400.000 دلار و یا معادل آن به لیر باشد می‌توانید برای در مدت زمانی حدودی 4الی 6ماهه شهروندی ترکیه و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.

محدودیت های جدید برای خرید ملک در ترکیه

بنابراین اگر زیر مبلغ 75 هزار دلار ملکی را خریداری کرده‌اید، این را بدانید که اقامت‌ شما توسط اداره گوچ تایید نخواهد شد. در ضمن برای اثبات این موضوع خریدار باید برگه »دویز بلگسی« که در بانک جهت تبدیل دلار به لیر داده می‌شود و کارشناسی اکسپرتیز ملکی و قیمت درج شده در تاپو یا سند ملکی بالای این مبلغ را با خود همراه داشته باشد.

اسامی 30 شهر بزرگ که خرید ملک در آنها باید بالای رقم 75 هزار دلار باشد.

 شرکت بای هومز ترکیه با 9 سال سابقه در زمینه مشاوره سرمایه گذاری و خرید ملک و دریافت شهروندی در ترکیه؛ با تکیه بر تجربه این سالها و اعتماد شما مخاطبان عزیز؛  هدف اصلی خود را رضایت حداکثر خریداران و سرمایه‌گذاران گذاشته است.

 برای دسترسی به جامع ترین آرشیو پروژه‌های ملکی، بهترین و بیشترین میزان تخفیف در هنگام خرید  و آخرین قوانین اقامتی ترکیه با مشاورین بای هومزترکیه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وبلاگ
ترندهای جدید چیست؟

پست های وبلاگ

ثبت نام برای خبرنامه

دریافت آخرین اخبار و بروزرسانی ها

بکگراند خبرنامه