شرایط خرید آپارتمان دست دوم در ترکیه

شرایط خرید آپارتمان دست دوم در ترکیه

شرایط خرید آپارتمان دست دوم در ترکیه

همواره یکی از تکراری‌ترین سؤالات شما مخاطبان؛ از کارشناسان ما این است؛ شرایط خرید آپارتمان دست دوم در ترکیه چیست؟ تفاوت ملک دست دو با پروژه‌های ساختمانی و نو چیست؟

در تمام این سال‌ها مشاورین و وکلای متخصص شرکت بای هومز ترکیه با ارائه بهترین پیشنهادها توانسته‌اند به شما کمک کنند تا مهاجرت و سرمایه‌گذاری مطمئنی در استانبول داشته باشید.

ما در مقاله به پاسخ این سؤال‌ها پرداخته‌ایم. اگر در این مقاله نتوانستید پاسخ کامل سؤال‌هایتان را پیدا کنید، کافی است در قسمت نظرات مطرح کنید یا با ما تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق مشاورین ما پاسختان را به دریافت کنید.

خرید آپارتمان دست دو در استانبول

در ترکیه به املاکی که توسط اشخاص حقیقی به فروش می‌رسند و نه شرکت‌های سازنده پروژه‌های ساختمانی املاک دست دو گفته می‌شود.

مهم ترین تفاوت بین پروژه‌های دست دو و نو در قیمت آن‌ها است؛ خانه‌های دست دو دارای قیمت ارزان‌تری نسبت به املاک نو هستند.

املاکی که توسط اشخاص حقیقی به فروش می‌رسند و تقریباً نوساز هستند، به این دلیل دست دوم خوانده می‌شوند که زمان ساخت پروژه‌های ساختمانی توسط اشخاص حقیقی از شرکت سازنده خریداری‌شده‌اند و پس از اتمام پروژه خودشان مستقیماً ملک را می‌فروشند.

پایین‌تر بودن قیمت آپارتمان دست دوم در استانبول، باعث استقبال بیشتر خریداران خانه در استانبول شده است.

قیمت آپارتمانی که ده سال از عمر آن می‌گذرد، از آپارتمانی نوساز پایین‌تر است. همین پایین بودن قیمت باعث می‌شود که افرادی که بودجه پایین‌تری دارند، به خرید آن علاقه بیشتری نشان دهند. اگر شما نیز به همین دلیل تصمیم به خرید گرفته‌اید، قبل از هر کاری باید از قوانین، اطلاعات بسیار کامل و دقیقی داشته باشید.

معایب آپارتمان های دست دوم در ترکیه

ازجمله مواردی که در زمان خرید آپارتمان دست دوم باید به آن توجه کنید این است که گاهی صاحب‌خانه‌ها به‌قصد فرار مالیاتی قیمت ملک خریداری‌شده را در سند چیزی پایین‌تر از مبلغ پرداختی شما عنوان می‌کنند که در این صورت امکان دارد در پروسه‌های حقوقی دیگر مثل اخذ شهروندی با مشکل مواجه شوید.

دومین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد ملک خریداری‌شده دارای وام است یا خیر؟

سومین نکته  ملک موردنظر مستاجر دارد یا خیر؟

خرید آپارتمان دست دوم در ترکیه دارای ریسک بالاتری است به همین خاطر، شما باید در تمام مراحل خرید خود را از طریق مشاور املاک و وکیل حرفه ای انجام دهید و تنها به صرف پایین بودن قیمت اپارتمان دست دو در استانبول، اقدام به خرید خودسرانه آن نکنید.

شرایط خرید از پروژه‌های نوساز یا در حال ساخت

در زمان خرید از پروژه شما می‌توانید از پیش پرداخت سی و پنج درصدی گرفته تا اقساط چند ساله بلند مدت در  بعضی از پروژه‌ها استفاده کنید.

شما با شرکت سازنده طرف هستید و فروشنده در این شرایط موظف است به تمام قوانین متعهد باشد. شما نیاز به پرداخت کمیسیون نخواهید داشت.

هزینه سند بین شما و شرکت سازنده تقسیم خواهد شد. در این نوع معامله قیمت توافق شده بین شرکت سازنده و خریدار عینا در سند قید خواهد شد.

در گام های بعد برای دریافت تابعیت و شهروندی کشور ترکیه هست مسئله مهمی خواهد بود؛ اما این را هم در نظر داشته باشید که قیمت بالاتر نسبت به خانه‌های دست دو دارد اما سرمایه‌گذاری منطقی‌تری محسوب می‌شود.

آیا در برج‌های مسکونی استانبول خانه های دست دو نیز برای خرید وجود دارد؟

بله اصولاً مالک این آپارتمان‌ها  افرادی هستند که آن‌ها را پیش‌خرید کردند. قیمت‌ها نیز به نسبت از آپارتمان‌ها دسته اول ارزان‌تر است. قیمت این املاک از پروژه‌ها ارزان‌تر است.

شرایط خرید آپارتمان دست دوم در ترکیه

با خرید آپارتمان دست دو در استانبول ترکیه می‌توان اقامت دریافت کرد؟

بله برای اخذ اقامت ترکیه نو بودن و یا دست دو بودن خانه ملاک نیست.

اگر سندی به نام شما باشد، می‌توانید بر روی آن درخواست اقامت ترکیه را بدهید. با توجه به قیمت ملک خریداری‌شده؛ اگر ملک کارشناسی شده بالای چهارصد هزار دلار باشد پاسپورت و شهروندی ترکیه را دریافت خواهید کرد.

اگر پایین‌تر از چهارصد هزار دلار باشد اقامت موقت ترکیه را دریافت خواهید کرد؛ که یک‌سال  اعتبار دارد و هرسال نیز قابلیت تمدید.

به چه آپارتمان‌هایی در ترکیه دست دو می‌گویند؟

آپارتمان دست دو به‌ دو نوع آپارتمان اطلاق می‌شود: یک. ساختمان‌های قدیمی با بافت فرسوده که پیش‌تر میزبان افراد بسیاری بوده‌اند دو. ساختمان‌هایی که توسط افراد حقیقی و نه شرکت‌های سازنده به فروش می‌رسند (این ساختمان‌ها نو هستند).

قیمت آپارتمان دست دو در استانبول ترکیه چقدر است؟

قیمت‌ها با توجه به خانه، موقعیت مکانی که در آن واقع‌شده، شرایط و امکاناتی که دارد بسیار متنوع هستند. جهت استعلام دقیق قیمت با مشاوران ما تماس بگیرید.

 شرکت بای هومز ترکیه با 9 سال سابقه در زمینه مشاوره سرمایه گذاری و خرید ملک و دریافت شهروندی در ترکیه؛ با تکیه بر تجربه این سالها و اعتماد شما مخاطبان عزیز؛  هدف اصلی خود را رضایت حداکثر خریداران و سرمایه‌گذاران گذاشته است.

 برای دسترسی به جامع ترین آرشیو پروژه‌های ملکی، بهترین و بیشترین میزان تخفیف در هنگام خرید  و آخرین قوانین اقامتی ترکیه با مشاورین بای هومزترکیه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وبلاگ
ترندهای جدید چیست؟

پست های وبلاگ

ثبت نام برای خبرنامه

دریافت آخرین اخبار و بروزرسانی ها

بکگراند خبرنامه