اعطای امتیاز شهروندی ترکیه به سرمایه گذاران خارجی

اعطای امتیاز شهروندی ترکیه به سرمایه گذاران خارجی

اعطای امتیاز شهروندی ترکیه به سرمایه گذاران خارجی

بر اساس اصلاح قانون اعطای شهروندی ترکیه که ماه ژانویه ۲۰۱۷ در روزنامه رسمی کشور منتشر شد، به اتباع خارجی که در ترکیه اقدام به سرمایه‌گذاری مستقیم حداقل با مبلغ 2 میلیون دلار و یا به صورت غیر منقول و ملکی با مبلغ 1 میلیون دلار سرمایه گذاری کنند و تا سه سال این اموال را نفروشند؛ پس از انجام تحقیقات لازم توسط وزارتخانه های اقتصاد و محيط زيست کشور، از سوی شورای وزیران امتیاز حق شهروندی خارج از نوبت به آنها داده می‌شود.

بر اساس این قانون سرمایه‌گذارانی که در ترکیه کارخانه ای تاسیس کرده و 100 شهروند ترکیه را استخدام کنند و یا سپرده سرمايه گذاری 3 میلیون دلاری به مدت 3 سال در بانک های کشور انجام دهند و یا اوراق قرضه دولتی با مبلغ 3 میلیون دلار را خریداری و به مدت سه سال مالکیت آن را تضمین کنند، نیز امتیاز شهروندی کشور خارج از نوبت را به دست خواهند آورد.

بر اساس اصلاحیه این قانون، در مورد تعیین ارزش پولی سرمایه؛ نرخ ارز موثر و رسمی از سوی بانک مرکزی ترکیه اساس گرفته می شود.

شایان ذکر است که هدف از اعطای امتیاز شهروندی، تشویق سرمایه گذاران خارجی به سرمایه گذاری در ترکیه می باشد.

از این رو شرکت یاکاموز با مشاوران حقوقی مجرب و وکلای باتجربه در نظر دارد در زمینه خدمات رسانی به اتباع خارجی، پس از انجام آنالیز دقیق موارد سرمایه گذاری با سود بالا و امور ثبت اسناد و اتمام معامله، کلیه مراحل اعطای شهروندی مشتریان را با نهایت دقت به انجام برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وبلاگ
ترندهای جدید چیست؟

پست های وبلاگ

ثبت نام برای خبرنامه

دریافت آخرین اخبار و بروزرسانی ها

بکگراند خبرنامه