منطقه شیشلی استانبول

منطقه شیشلی استانبول

منطقه شیشلی استانبول و فرصت های سرمایه گذاری و خرید ملک در شیشلی را بهتر بشناشیم

 منطقه شیشلی استانبول را بهتر بشناسیم. اگرچه به ندرت در کتابهای راهنمای سفر اصلی ذکر شده است ، Sisli یک منطقه برجسته در استانبول اروپا است که گردشگران و تازه واردان می توانند از آنها بازدید کنند. نوید بخش تأثیرات برجسته با سبک ، سبک زندگی سریع آن با زمان و روندها حرکت می کند تا ترکیه مدرن را در جریان کامل نشان دهد.

نگاهی به منظره شهری بیندازید ، و اثبات سهم آن در وضعیت استانبول به عنوان یک شهر پیشرو در ترکیه را خواهید دید. مراکز خرید بزرگ و همه جانبه که دارای سرگرمی ، ناهار خوری و مکانهایی هستند که پول شما را زیر یک سقف پاشیده می کنند ، و آسمان خراش های بلند که دارای جدیدترین مراحل معماری هستند ظاهر بیرونی آن حاکم است.

پیش از قرن نوزدهم؛ این فقط سرزمین آزاد بود که توسط اعضای بالای جامعه برای شکار مورد استفاده قرار می گرفت. توسعه شهری از اوایل قرن بیستم آغاز شد ، و ساختمانهای جدید هنری ساکنان طبقه متوسط ​​را به حرکت ، زندگی و کار در آنجا جذب کردند. تا دهه 1970 ، این مرکز به تجارت اصلی تبدیل شد و در سالهای بعد ، مرکزی برای آموزش عالی. در واقع ، سهم شیشلی در بهزیستی استانبول بسیار زیاد است و نمی توان انکار کرد. 

9 جذابیت و کارهایی که باید در Şişli انجام دهید

در حالی که شهرت شیشلی به مراکز خرید ، معاملات تجاری و آسمان خراش های بلند می چرخد ​​، گردشگران از طیف وسیعی از فعالیت ها و بناهای دیدنی که ارزش بازدید را دارند ، بهره مند می شوند. آنها شامل…

مسجد تسویکیه: مسجد اصلی تسویکیه ، که در سال 1795 ساخته شده است ، دچار بی مهری شد اما مرمت و بازسازی گسترده در قرن 18th ، ما را به ساختمان سبک نوار باروکی که امروزه می بینیم ، می کشاند. این مسجد معروف که در ورودی آن مورد توجه ستون های برجسته قرار گرفته ، مورد توجه است و خارج از مواقع نماز نیز برای بازدیدکنندگان باز است.

موزه آتاتورک: برای دیدن ساختمانهای سبک قدیمی شیشلی ، از موزه آتاتورک واقع در Halaskargazi Caddesi جستجو کنید که یک نمونه عالی است. مصطفی کمال آتاتورک ، پدر بنیانگذار جمهوری ترکیه ، در ساختمان ساخته شده در سال 1908 زندگی و کار کرده است ، و این روزها عکس ، وسایل و مجموعه های هنری وی را به نمایش می گذارد.

Mecidiyekoy Antiques Bazaar: 27 فروشگاه این مجموعه عتیقه عتیقه را تشکیل می دهند که هر کسی را که لذت می برد از دوران گذشته می تواند لذت ببرد. اگر در استانبول املاک خریداری کرده اید و به دنبال مبلمان و زیور آلات قدیمی در جهان هستید ، آنچه را که می خواهید در اینجا پیدا کنید.

موزه نظامی استانبول: در زمان نخست خود ، ارتش عثمانی یک نیروی مبارز نیرومند بود که بسیاری از کشورها و امپراتوری ها را برای به دست آوردن قدرت حاکم فتح کرد. موزه نظامی استانبول از طریق نمایشگاه ها و نمایش های آموزنده می گوید که چگونه آنها این کار را کردند ، در کنار انتقال این کشور به جمهوری.

بازار عتیقه فروشی های Ferikoy : یکشنبه برای نمایشگاه عتیقه هفتگی خود ، جایی که فروشندگان محلی هنر ، کالاهای کوچک ، مبلمان ، هنر و موارد دیگر را می فروشند ، یکشنبه در منطقه فریکوی سرگردان شوید. بخاطر داشته باشید که ترکیه محدودیت هایی را برای خارج کردن عتیقه از خارج از کشور ایجاد می کند ، بنابراین قبل از خرید بررسی کنید.

کاخ ایلامور: این خانه تابستانی عثمانی در منطقه بشیکتاش واقع شده است اما رسیدن به آن آسان است. یک کافه در محل با تهیه دو غرفه ، غذاهای تازه و تنقلاتی را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

Macka Gondola and Park: Macka Park همچنین یک پارک دموکراتیک نامیده می شود ، منطقه ای زیبا از فضای سبز است که از زندگی سریع شهر فاصله دارد. از 8 صبح تا 6 عصر باز کنید؛ یک پیاده روی کوتاه گوندولا همچنین منظره چشم پرنده ای شگفت انگیز را قبل از پایان یافتن در نزدیکی دانشگاه فنی تاکسیم استانبول به شما می دهد. این همچنین یک روش غیرمعمول و راحت برای رسیدن به بیوغلو ، قلب استانبول جدید است.

گالری هنری مکا: همچنین در منطقه تسویکیه ، این گالری هنری با 400 متر مربع دارای بسیاری از آثار هنری مدرن توسط هنرمندان معاصر ترکیه است. و همچنین میزبانی نمایشگاه های منظم ، رویدادها و حراج های مضامین برجسته تقویم اجتماعی آنها است.

کلیسای جامع روح القدس: به عنوان یک کلیسای برجسته کاتولیک ترکیه ، این ساختمان شگفت انگیز که از سال 1846 تشکیل شده است از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و از 4 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر هر روز به جز یکشنبه باز است. به عنوان یک مکان عبادت ، مردم دعا می کنند ، بنابراین باید احترام بگذارند و ساکت باشند.

خرید در شیشلی: چلپ چلوپ را به سبک ببندید

بازارهای محلی معمولاً در هر شهر و روستای ترکیه بر تقویم اجتماعی حاکم است اما در مراکز بزرگ ، خیره کننده ، مدرن و همه جانبه شیشلی صحنه خرید را ضبط می کند. میزبانی بودجه و نام تجاری لوکس ، رستوران ها و مراکز تفریحی نیز باعث می شود آنها به عنوان محبوب خانواده ها تبدیل شوند. Kanyon ، Metrocity و Profolio همه مراکز خرید برجسته هستند ، اما ستاره AVV استانبول Cevahir AVM است.

از زمان افتتاح بزرگ آن در سال 2005 ، بیش از 250 فروشگاه ، رستوران ، سینما و مراکز تفریحی پذیرای میلیون ها نفر از طریق درهای خود بوده اند. به عنوان نمادی از چهره مدرن استانبول ، این دومین کشور بزرگ در اروپا است. آنها می گویند چیزی بیش از یک مرکز خرید است. آنها می گویند: “جواهیر ، استانبول و استانبول” جواهیر “

زندگی شبانه و رستوران ها در شیشلی

وقتی خورشید غروب می کند ، و زمان آن است که موهایتان را رها کنید ، ساکنان سیسیل از قبل انواع مختلفی را در آستان خود دارند اما جواهر موجود در تاج فقط 10 دقیقه رانندگی در خیابان تاکسیم و خیابان ایستیکلال است ، بهترین صحنه زندگی شبانه در ترکیه. . Ortakoy ، یکی دیگر از مناطق مشهور زندگی شبانه ، 20 دقیقه رانندگی با تاکسی ، جوانان را به خود جلب می کند. در غیر این صورت ، رستوران های گسترده شیشلی غذاهای متنوعی را از ژاپنی تا هندی گرفته تا خانه های استیک ، و غذاهای ترکی اروپایی و با افتخار روزانه ارائه می دهند.

رستوران پشت بام فرانکی استانبول با یک انبار شراب گسترده ، انتخاب کوکتل و سرگرمی زنده ، در جمع بزرگی قرار گرفته است. در همین حال 34 رستوران زیبا در هتل گرند هایات با ارائه منوهای بدون گلوتن ، گیاهخواری و حلال برای پذیرایی بیشتر از غذاهای خوشنویسی فراهم می کند. بار و رستوران پشت بام ، Crowd 34 در هتل هیلتون برای سوشی های خوشمزه و تازه و اشتهای آسیایی مقام اول را می گیرد. در حالی که سبک های alfresco و غذاهای خوب توسط Wolfgang Puck در اسپاگو پایین می آیند ، لیست رستوران های عالی در Sisli ادامه دارد و شما می توانید یک عمر را در تمام منوی آنها بگذرانید.

ساختمانهای آسمان خراش نشانه گذاری در شیشلی

شیشلی ویترین معمار است. بسیاری از بناهای دیدنی برنده جایزه در منظر شهری با توجه به طراحی و ظاهر خلاقانه خود معماران را به خود جلب می کنند. الماس 53 طبقه ای استانبول با هزینه 240 میلیون تومان ساخته شده یکی از آسمان خراش های برجسته آن است. با اسکان یک هتل لوکس ، دفاتر ، آپارتمان های اجاره ای و مراکز خرید ، معمار با ساختن پارکینگ زیرزمینی مشکل مشترک فضاهای پارکینگ را حل کرد.یکی از بهترین مناطق برای خرید ملک و سرمایه گذاری در استانبول هست.

مناطق و خیابانهای برجسته در شیشلی

شیشلی دارای 24 محله از جمله بوزکورت ، کومهوریت ، دواتپه ، ارگنکنون ، اسنتپه ، اسکیشیریر ، فریکوی ، فولیا ، گلبهار ، هالاسکارگازی ، هالید ادیپ آدیوار ، هلیل ریفات پاسا ، هاربیه ، اینونو ، ایزتسپا ، کپتانپسا ، کوستپه ، مکی ، Mesrutiyet ، Pasa ، Tesvikiye و Yayla.

دو محله به خاطر سهم روزانه خود ایستادگی می کنند. Mecidiyekoy ، مرکز تجارت و خرید یک شتاب سریع در کسب درآمد است ، اما گردشگران علاقه مند به کاوش در Tesvikiye در محله Nisantasi خواهند بود. بسیاری از ساکنان مشهور و همچنین ترویج خرید بدون مارک در جایی که پول فقط تعداد آنهاست ، هنوز هم در محله مسکونی زندگی می کنند. آنها دسترسی آسان به خیابان عبدی ایپکچی دارند که از خیابان های دیدنی غربی هالیوود پیشی می گیرند.

Halaskargazi Caddesi ، یکی دیگر از خیابان های معروف سیسیل ، خانه موزه آتاتورک است ، تعداد بیشتری مغازه ، موزه و بناهای معماری مورد علاقه. دو ساختمان معروف در این خیابان تئاتر کنتر و در بخش دیگری به نام Cumhuriyet Caddesi ، هتل هیلتون استانبول بسفر است که صحنه نمایش فیلم جیمز باند 1963 از روسیه با عشق بود.

در طول زمان ، نامهای مختلف آن باعث جذب گردشگران شده است. نام آن بعنوان خیابان شهید مختار بی قبل از دوران جمهوری قبل از ترکیه ، نام آن بعداً در سال 1927 به Halaskargazi Caddesi تغییر یافت ، که به جنگجوی ناجی ترجمه می شود و نشانگر تحسین ترکیه از مصطفی کمال آتاتورک ، پدر بنیانگذار ترکیه است.

منطقه شیشلی استانبول
منطقه شیشلی استانبول

 

آپارتمان های فروشی در شیشلی ، استانبول

با توجه به برجستگی خود به عنوان یک منطقه مرکزی شلوغ ، نمونه کارها املاک و مستغلات شیشلی در اطراف خانه های پنت هاوس ، آپارتمان ها و استودیو می چرخد. آنچه که خریداران را از این امر متعجب می کند ، دامنه قیمت است زیرا همه از اولین بار ، خریداران بودجه گرفته تا میلیونرهایی را که می خواهند در املاک و مستغلات لوکس بهترین ها را داشته باشند ، همه را در خود جای داده است.

پنت هاوس ها در منطقه ییلاقی نیشانتاشی ، شیوه زندگی لوکس و بسیاری از پنجره های کف به سقف را برای نمای چشمگیر شگفت انگیز ترویج می کنند. خریداران بودجه و سرمایه گذاران املاک و مستغلات باید به دنبال آپارتمان های فروشی در محله بومنتیتی جدید شیشلی باشند . با رشد مجدد شهری برای به رسمیت رسیدن شهرت خود ، رشد سرمایه بلند مدت آن پتانسیل بسیار زیادی را نشان می دهد. سرمایه گذاران ارزان قیمت نیز می توانند به دنبال Sisli باشند ، زیرا با توجه به تقاضای آن برای اقامت در هتل ، پروژه های ضمانت اجاره اغلب موفقیت آمیز هستند.

پس از آشنایی با منطقه شیشلی استانبول ، از منطقه همجوار بشیکتاش نیز دیدن کنید . شهرت در سواحل بسفر ، شهرت جهانی آن در اطراف یک کلوپ موفق فوتبال سرچشمه می گیرد ، اما کلیساهای قدیمی ، مساجد ، و برخی از بهترین پارک های استانبول و کاخ های عثمانی بیشتر برای کشف وجود دارد.

 

موقعیت منطقه شیشلی روی نقشه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وبلاگ
ترندهای جدید چیست؟

پست های وبلاگ

ثبت نام برای خبرنامه

دریافت آخرین اخبار و بروزرسانی ها

بکگراند خبرنامه