برای پروژه

پروژه ای مجلل در قلب استانبول

امتیاز 4.33 از 5 با 3 امتیاز مشتری
3 نظر

مشخصات کلی

  • شماره شناسه

    19684
  • نوع

    رزیدانس
  • وضعیت

    در حال ساخت
  • هدف

    سرمایه گذاری
  • موقعیت

    شیشلی
  • سال ساخت

    2025

جزییات

پروژه ای مجلل در قلب استانبول

این پروژه مرکزی ترین و مجلل ترین پروژه در قلب استانبول، منطقه شیشلی (ŞİŞLİ) است.
این پروژه در ۱۰ دقیقه ایی و نزدیکی مراکز خرید محبوب و لوکس Zorlu Center ، İstiniye Park ، Cevahir، trump, kanıyo,city Nişantaşi و مدارس خصوصی و دولتی ، بیمارستان ها، دانشگاه های معتبر است.

‎منطقه شیشلی یکی از مناطق لوکس و مرکزی ترکیه واقع در بخش اروپایی استانبول است. این منطقه از شرق با منطقه بشیکتاش، از غرب با منطقه کایتهانه، از جنوب با منطقه بی‌اوغلو و از شمال با منطقه ساریر ارتباط دارد.

این پروژه بسیار نزدیک به بشیکتاش (10 دقیقه)، نیشانتاشی (10 دقیقه) ، ماسلاک (15دقیقه)، لونت (5 دقیقه) و تکسیم (10 دقیقه) است و دارای دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی، ایستگاه مترو، ایستگاه متروبوس و ایستگاه اتوبوس (5 دقیقه) است.

این پروژه توسط ۲ شرکت سازنده ی معتبر و قابل اعتماد دولتی ترکیه در حال ساخت است.

پروژه با مساحت کل 6000 متر مربع، شامل 3 طبقه پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 153 خودرو می‌باشد. واحدهای مسکونی این پروژه شامل آپارتمان‌های یک و دو خوابه (هر واحد یک پارکینگ) و سه و چهار خوابه (هر واحد دو پارکینگ) است.

این مجموعه مسکونی از 4 بلوک تشکیل شده است و شامل 127 واحد مسکونی و 17 واحد تجاری (مغازه) می‌باشد. واحدهای مسکونی از یک تا چهار خواب (معمولی و دوبلکس) هستند. تمامی واحدها دارای تراس، بالکن و یا باغچه هستند.

این پروژه دارای ۲ فاز است که تمامی امکانات این پروژه در فاز دوم قرار خواهد گرفت.

✅مناسب برای اخذ شهروندی
✅بدون نیاز به کارشناسی ملک (GYO)
✅سند ها حاضر

زمان تحویل پروژه: 06/2025

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

امکانات و ویژگی ها

  • ویژگی ها لوازم خانه لوازم آشپزخانه سالن بدنسازی استخر رو باز استخر سر پوشیده سونا محوطه سبز پارکینگ روباز پارکینگ سر پوشیده اتاق جلسات و اجتماعات اینترنت تراس پارک بازی کودکان تهویه مطبوع حمام ترکی سیستم گرمایش مدرن نگهبانی ۷/۲۴ مرکز خرید فروشگاه و مارکت زمین تنیس زمین بسکتبال زمین والیبال سالن یوگا و ماساژ سالن مخصوص مهمانی سیستم خانه هوشمند مسیرهای پیاده روی مسیرهای دوچرخه سواری

ثبت نام برای خبرنامه

دریافت آخرین اخبار و بروزرسانی ها

بکگراند خبرنامه