پروژه

پروژه لوکس در بخش آسیایی در منطقه عمرانیه استانبول (فاز اول)

امتیاز 4.33 از 5 با 3 امتیاز مشتری
3 نظر

نظر

  • شماره شناسه

    19217
  • نوع

    آپارتمان
  • هدف

    برای زندگی
  • موقعیت

    عمرانیه
  • سال ساخت

    2022

درباره این ملک

این پروژه در زمینی به مساحت ۷۵۱۰۰ متر مربع در قسمت آسیایی استانبول در تقاطع خط متروی عمرانیه – اسکوراد – چکمه کوی، در یکی از با ارزش ترین خیابان های استانبول ساخته شده است.
این پروژه دارای ۱۵۷۶ واحد مسکونی و ۳۸ واحد تجاری است. واحد های مسکونی این پروژه از ۱ الی ۴ خوابه  با متراژهای ۱۰۷ تا ۲۷۷ متر مربعی تشکیل شده و با طراحی و معماری خود، امتیازات خانه های اروپایی را برآورده  کرده است.

این مجموعه مناسب خانواده‌هایی است که با قیمت منطقی به دنبال خرید ملک با کیفیتی در منطقه آسیایی هستند، که هم جنبه سرمایه‌گذاری داشته و هم مناسب زندگی می‌باشد.
سازنده این پروژه یکی از بهترین و خوش قول ترین سازنده های کشور ترکیه بوده و پیشینه بسیار درخشان در ساخت پروژه ها و نیز زمان تحویلشان دارد.

پروژه دارای سه فاز است که فاز اول آماده تحویل بوده و زندگی در جریان است، فاز دوم در حال ساخت بوده و زمان تحویلش یک و نیم سال بیان شده و فاز سوم از برج تجاری و هتل تشکیل شده که بیش از دو سال زمان خواهد برد.

از نظر لوکیشن این مجموعه در منطقه عمرانیه قسمت آسیایی بنا شده، نزدیک بزرگراه شهر بوده و آینده بسیار خوبی از نظر افزایش قیمتی و رونق منطقه داشته به طور مثال فاصله ۱۰ دقیقه‌ای تا جاده بغداد و فاصله ۵ دقیقه‌ای تا مرکز تجارت بین‌الملل استانبول از امتیازات این پروژه است.

شروع قیمت به صورت کلی در پروژه از ۱۵۰ هزار دلار می‌باشد. و امکان خرید اقساطی در فاز دوم تا 9 ماه را نیز دارید. برای هماهنگی بازدید و استفاده از تسهیلات ویژه شرکت بای هومز ترکیه در این پروژه، با ما در تماس باشید.

امکانات و ویژگی ها

  • ویژگی ها لوازم آشپزخانه سالن بدنسازی استخر رو باز استخر سر پوشیده سونا محوطه سبز پارکینگ روباز پارکینگ سر پوشیده اتاق جلسات و اجتماعات اینترنت تراس پارک بازی کودکان تهویه مطبوع حمام ترکی سیستم گرمایش مدرن نگهبانی ۷/۲۴ مرکز خرید

ثبت نام برای خبرنامه

دریافت آخرین اخبار و بروزرسانی ها

بکگراند خبرنامه