پروژه
محبوب

برج مسکونی و تجاری sapphir در منطقه لونت استانبول

امتیاز 4.33 از 5 با 3 امتیاز مشتری
3 نظر

نظر

  • شماره شناسه

    19251
  • نوع

    آپارتمان
  • هدف

    برای زندگی
  • موقعیت

    لونت
  • سال ساخت

    2019

درباره این ملک

با انتخاب آسمان خراش SAPPHIRE ، یکی از بلندترین برج های مسکونی اروپا در آسمان استانبول زندگی کنید. برج سفیر یا یاقوت کبود با داشتن ۲۶۱ متر ارتفاع و قرار گیری در شمال شهر و محله زیبای لونت یکی از بهترین انتخابهای ممکن برای زندگی در استانبول است . این برج با داشتن امکانات بی نظیری از باشگاه های ورزشی درجه یک ، تراسهای بزرگ در طبقات ، بام تراس ، استخرهای مجهز ، زمین مصنوعی گلف و بسیاری دیگر ، سطح زندگی لوکسی را برای ساکنان مجموع ساخته است. دسترسی فوق العاده به خطوط حمل و نقل عمومی استانبول ، مراکز خرید درجه یک و مرکز شهر ویژگی های بی نظیر سفیر را کامل می کند . می توانید واحدهای این برج را نقد خریداری کنید.

این ساختمان دارای معماری مدرن است که انرژی را در خود ذخیره می‌کند و اگر از داخل آن بازدید کنید متوجه وجود یک باغ فضای سبز می‌شوید که هوای تازه را برای محیط این برج و مرکز خرید سفیر استانبول فراهم می‌کند.

واحدهای یک خوابه ۱۳۵ متری
دو خوابه ۲۴۰ متری
دو خوابه های ۲۸۰ متری
سه خوابه های ۲۸۰ متری
سه خوابه های ۳۲۰ متری
چهار خوابه های ۴۰۰ متری
پنج خوابه های ۸۵۰ متری
و شش خوابه های ۸۰۰ متری

امکانات و ویژگی ها

  • ویژگی ها منظره دریا لوازم خانه لوازم آشپزخانه سالن بدنسازی استخر رو باز استخر سر پوشیده سونا محوطه سبز پارکینگ روباز پارکینگ سر پوشیده اتاق جلسات و اجتماعات اینترنت تراس پارک بازی کودکان تهویه مطبوع حمام ترکی سیستم گرمایش مدرن نگهبانی ۷/۲۴ مرکز خرید فروشگاه و مارکت

ثبت نام برای خبرنامه

دریافت آخرین اخبار و بروزرسانی ها

بکگراند خبرنامه